Anna Wrzosk-Piechowska
koordynatorka fundraisingu instytucjonalnego
W 2023 roku rozpoczął się pilotaż naszego programu stażowego. We współpracy z partnerami biznesowymi (dotychczas Lenovo Polska) oferujemy podopiecznym, którzy wchodzą na drogę usamodzielnienia, zawodowy kick-off. Staże w dalszym ciągu są kontynuowane i pomagają kolejnym osobom wejść w dorosłość z doświadczeniem pracy w wysoko wyspecjalizowanych branżach.
Dlaczego program stażowy jest dobry?
W Polsce staże obrosły legendą eksploatacji pracowników i nadużywaniem pozycji. W Fundacji Dobrych Inicjatyw przywracamy im dobre imię! Chcemy, żeby było to realne narzędzie zdobywania kompetencji, a nie cwane poszukiwania siły roboczej.
stażyści dostają wynagrodzenie
stażystom spoza Warszawy oferowane jest mieszkanie służbowe
praca dostosowana jest do zainteresowań i obejmuje m.in. dziedziny: marketingu, PR, IT
staż trwa 2 letnie miesiące
Zacznij dobrą korespondencję!
Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację dobrych inicjatyw w celu realizacji usługi newsletter zgodnie z Polityką Prywatności.
Serwis umożliwia przekazanie darowizny na rzecz Fundacji Dobrych Inicjatyw celem wsparcia działań statutowych oraz pojedynczych akcji. Płatności online są obsługiwane przez operatorów płatności: PayU SA i PayPal.
Na stronie Serwisu Użytkownik, aby przejść do okna operatora płatności, jest zobowiązany do podania danych takich jak imię, nazwisko i e-mail. Wszystkie dane zbierane przez Fundację Dobrych Inicjatyw podlegają ochronie. W celu dokonania darowizny jednorazowej przez Serwis, po wybraniu operatora płatności online, Użytkownik zostaje odpowiednio przekierowany do serwisu operatora płatności.
W ramach płatności online Użytkownik może dokonać płatności za pomocą: kart płatniczych, przelewów elektronicznych oraz przelewów tradycyjnych. Szczegóły dotyczące realizacji płatności online oraz sposobu jej wykonania przez operatorów płatności określają regulaminy stosowane przez w/w operatorów płatności.
Dodatkowo, ze strony Serwisu użytkownik ma możliwość pozyskania danych do samodzielnego wykonania tradycyjnego przelewu bankowego.
W uzasadnionych przypadkach Darczyńca może zgłosić reklamację i zażądać zwrotu przekazanej darowizny. Reklamację należy zgłosić na adres: biuro@fdi.org.pl, wpisując w tytule wiadomości „reklamacja” oraz podając powód i szczegółowe dane transakcji. Każda reklamacja rozpatrywana będzie przez Fundację Dobrych Inicjatyw indywidualnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
Fundacja Dobrych Inicjatyw jest organizacją pożytku publicznego, tym samym darowizna przekazana na rzecz Fundacji Dobrych Inicjatyw – na dzień wejścia w życie niniejszego Regulaminu – może zostać odliczona przy rozliczaniu podatku od osób fizycznych (PIT) w danym roku podatkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wszelkie wpłaty są wyrażone w polskich złotych (PLN).
Mamy przyjemność zapoznać Cię z naszymi dobrymi politykami współpracy z użytkownikami. Choć rzadko tu zaglądacie, to musicie wiedzieć, że o dane dbamy z najwyższą starannością. Stworzyliśmy dokument opowiadający o zasadach przetwarzania danych osobowych, wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących w odniesieniu do korzystania z naszej strony internetowej.
Administratorem strony jest Fundacja Dobrych Inicjatyw z siedzibą w Warszawie 02-001 przy ul. Alejach Jerozolimskich 85/6, NIP: 7010413380, REGON: 147107356.
W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności czy plikami cookies, wyślij wiadomość na adres biuro@fdi.org.pl.
Swoje dane osobowe przekazujesz nam na kilka sposobów: kontaktując się z nami, wchodząc w interakcje z treściami reklamowymi, zapisując się do naszego newslettera, wpłacając darowiznę, przekazując 1,5% podatku na OPP, a także biorąc udział w organizowanych przez nas akcjach. Zapewniamy, że Twoje dane pozostaną poufne, bezpieczne, zaopiekowane i nie zostaną udostępnione jakimkolwiek podmiotom trzecim bez zgody.
Twój adres e-mail trafia do naszej bazy danych, gdy nawiązujesz z nami korespondencję lub gdy zapiszesz się do naszego newslettera jedną z możliwych dróg, np. Za pośrednictwem strony internetowej fundacji lub subskrypcji w naszych kanałach mediów społecznościowych. Podstawą przetwarzania Twoich danych w celu kontaktu jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tym samym jest to Twoja zgoda na kontakt z naszej strony.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych po zakończeniu kontaktu jest usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby wewnętrzne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Masz prawo do domagania się usunięcia korespondencji, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona np. w sytuacji obrony przed potencjalnymi roszczeniami z Twojej strony.
Podczas zlecenia wpłaty darowizny przetwarzamy Twoje dane w celu zarządzania wpłatami oraz wystawiania zaświadczeń do celów podatkowych. Możemy też kontaktować się z Tobą za pośrednictwem udostępnionego nam przez Ciebie adresu e-mail np. z podziękowaniami za Twoje wsparcie. Twoje dane mogą zostać wykorzystane do realizacji naszych celów statutowych m.in. do informowania o organizowanych akcjach społecznych oraz o możliwościach dalszego wsparcia – oczywiście o ile nie sprzeciwisz się takiemu przetwarzaniu.
Pliki cookies to niewielkie informacje tekstowe przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny lub system teleinformatyczny podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich).
Niektóre używane przez nas cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (cookies sesyjne). Inne cookies są przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają nam rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).
Nasza strona, tak jak większość stron internetowych, wykorzystuje pliki cookies. Wyświetlamy informację na temat ich stosowania przy pierwszej wizycie na naszej stronie.
Mechanizmy, które możesz spotkać na naszych stronach:
Cały pakiet powyższych informacji został zaktualizowany 1 marca 2023 r. Możliwe jest wprowadzanie małych zmian, które będą obowiązywać od daty opublikowania na stronie i które będą regulować sposób, w jaki gromadzimy i wykorzystujemy dane osobowe.