U schyłku lata przygotowujemy się do miesięcy, gdy coraz więcej czasu będziemy spędzać przed laptopem. 21 września odbyła się podróż edukacyjna do polskiej siedziby Lenovo. Dzieci z placówki „Dom w pół drogi” z ul. Kłobuckiej w Warszawie oraz z placówek opiekuńczo-wychowawczych w Łukowie i Stoczku Łukowskim doświadczyły, że jesień nie musi oznaczać mniejszej aktywności, a ciekawość wciąż może rozpromieniać humor i nastawienie do życia.
Wakacyjne nastroje nie wymazują jednak obowiązków. Każda EduPodróż to przede wszystkim wyprawa poszukiwawcza w stronę nowych kompetencji. Na mapie mamy partnerskie korporacje, których rynkowe specjalizacje pozwalają wystąpić ekspertom przed dziećmi ciekawymi widoków na własną przyszłość. Pamiętajmy, że większość z nich zgaduje, jak będzie wyglądała dorosłość tylko na podstawie luźnych wyobrażeń. Większość kart w tym quizie pozostaje zasłoniętych, a wspólne podróżowanie ma na celu odsłonić choć kilka. Może któryś z wychowanków odnajdzie na wysokim piętrze korporacyjnego biurowca własne marzenia lub przynajmniej znajdzie kompas, który będzie wskazywał dobry kierunek? W Lenovo Polska taka nawigacja jest oczywiście digitalowa, czego wyraz odnaleźliśmy także w tematyce warsztatów prowadzonych w ramach wolontariatu pracowniczego.
Dobre praktyki w mediach społecznościowych
W trakcie wrześniowej EduPodróży odbyły się wyjątkowe zajęcia, prowadzone przez ekspertkę współpracującą z Lenovo, która doskonale wie, jak zarządzać marką własną. Ania Nowak spod znaku Cooka przygotowała pakiet informacji o influencer marketingu. Odmitologizowanie takiej drogi życia zawodowego wydaje się szczególnie ważne, gdy jest adresowane do grupy wiekowej, w której bardzo wiele osób przeżywa fascynacje internetowym gwiazdorstwem. Jeszcze kilka dekad temu dzieci chciały być przede wszystkim piłkarzami lub piosenkarzami, ale dziś nawet w liceach tworzone są klasy o profilu: twórca internetowy. Tymczasem z czym to się tak naprawdę je? Jak wygląda biznesowa strona przedsięwzięcia i na co umawiają się strony przy kontrakcie influencerskim? I wreszcie – jakich nakładów trzeba, by produkować takie ilości jakościowego contentu? Szczególnie to ostatnie zagadnienie Ania Nowak omówiła bardzo skrupulatnie, zapoznając edupodróżników z dobrymi praktykami tworzenia video i funkcjonowania w social mediach. Miała zasłuchane audytorium, które najpierw pozytywnie zweryfikowało autorytet, by potem po prostu chcieć naśladować. Cieszymy się, że mają odpowiedzialny wzorzec!
Halo? Przecież zamawiałam warsztaty z obsługi klienta!
Zabawa w sklep to część kształcenia konsumenckiego od najmłodszych lat. Uczymy się podstaw matematyki, ale też połykamy ideologiczne pigułki o funkcjonowaniu rynku. Według tych utartych prawd klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno? To pytanie postawili wolontariusze z Lenovo dzieciom, by poszerzyć spojrzenie na relacje producent-konsument w skomplikowanych warunkach globalnej ekonomii. Dziś zabawa w sklep rzadko powinna kończyć się staniem za ladą, a raczej rozpoczynać się od obsługi ecommerce’ów i telefonicznych konsultacji w działach obsługi klienta. A to nie jest bułka z masłem! Wychowankowie zostali skonfrontowani z trudem i znojem customer service, symulując rozmaite – czasem poważne, czasem anegdotyczne – sytuacje.
Całe szczęście podczas EduPodróży czekało nas też wytchnienie. Końcowe warsztaty były poświęcone well-beingowi. Wspólnie budujemy świadomość przyszłych pokoleń, jak funkcjonować zawodowo z zachowaniem dobrostanu osobistego. Często najlepszy pracownik to taki, który nie spala się emocjonalnie po kilku tygodniach spektakularnego zaangażowania, ale znajduje czas także dla siebie. My też 21 września odnaleźliśmy chwilę, żeby sobie wszystko poukładać w głowach. No i czas na integrację – to zawsze jest bezcenne!
Zacznij dobrze dzień!
Dobry start to credo Fundacji Dobrych Inicjatyw. Więc Ty także zacznij dobrze dzień: z optymizmem, ufnością i wiarą, że możesz dać innym coś od siebie!
W naszym Dobrym Dzienniku przeczytasz nie tylko wiele dobrych wiadomości, ale też sprawozdania z naszych działań na rzecz dzieci oraz młodzieży w pieczy zastępczej.
Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację dobrych inicjatyw w celu realizacji usługi newsletter zgodnie z Polityką Prywatności.
Regulamin darowizn Fundacji Dobrych Inicjatyw
Płatności online
Serwis umożliwia przekazanie darowizny na rzecz Fundacji Dobrych Inicjatyw celem wsparcia działań statutowych oraz pojedynczych akcji. Fundacja Dobrych Inicjatyw funkcjonuje z siedzibą pod adresem Aleje Jerozolimskie 85/6, 02-001 Warszawa oraz przedstawia się numerami NIP: 7010413380, REGON: 147107356 i KRS: 0000497957. Płatności online są obsługiwane przez operatorów płatności: PayU SA i PayPal.
Na stronie Serwisu Użytkownik, aby przejść do okna operatora płatności, jest zobowiązany do podania danych takich jak imię, nazwisko i e-mail. Wszystkie dane zbierane przez Fundację Dobrych Inicjatyw podlegają ochronie. W celu dokonania darowizny jednorazowej przez Serwis, po wybraniu operatora płatności online, Użytkownik zostaje odpowiednio przekierowany do serwisu operatora płatności.
W ramach płatności online Użytkownik może dokonać płatności za pomocą: kart płatniczych, przelewów elektronicznych oraz przelewów tradycyjnych. Szczegóły dotyczące realizacji płatności online oraz sposobu jej wykonania przez operatorów płatności określają regulaminy stosowane przez w/w operatorów płatności.
Dodatkowo, ze strony Serwisu użytkownik ma możliwość pozyskania danych do samodzielnego wykonania tradycyjnego przelewu bankowego.
W uzasadnionych przypadkach Darczyńca może zgłosić reklamację i zażądać zwrotu przekazanej darowizny. Reklamację należy zgłosić na adres: biuro@fdi.org.pl, wpisując w tytule wiadomości „reklamacja” oraz podając powód i szczegółowe dane transakcji. Każda reklamacja rozpatrywana będzie przez Fundację Dobrych Inicjatyw indywidualnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
Fundacja Dobrych Inicjatyw jest organizacją pożytku publicznego, tym samym darowizna przekazana na rzecz Fundacji Dobrych Inicjatyw – na dzień wejścia w życie niniejszego Regulaminu – może zostać odliczona przy rozliczaniu podatku od osób fizycznych (PIT) w danym roku podatkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wszelkie wpłaty są wyrażone w polskich złotych (PLN).
Polityka prywatności
Dobra polityka to dbanie o prywatność użytkownika!
Mamy przyjemność zapoznać Cię z naszymi dobrymi politykami współpracy z użytkownikami. Choć rzadko tu zaglądacie, to musicie wiedzieć, że o dane dbamy z najwyższą starannością. Stworzyliśmy dokument opowiadający o zasadach przetwarzania danych osobowych, wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących w odniesieniu do korzystania z naszej strony internetowej.
Administratorem strony jest Fundacja Dobrych Inicjatyw z siedzibą w Warszawie 02-001 przy ul. Alejach Jerozolimskich 85/6, NIP: 7010413380, REGON: 147107356.
W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności czy plikami cookies, wyślij wiadomość na adres biuro@fdi.org.pl.
Swoje dane osobowe przekazujesz nam na kilka sposobów: kontaktując się z nami, wchodząc w interakcje z treściami reklamowymi, zapisując się do naszego newslettera, wpłacając darowiznę, przekazując 1,5% podatku na OPP, a także biorąc udział w organizowanych przez nas akcjach. Zapewniamy, że Twoje dane pozostaną poufne, bezpieczne, zaopiekowane i nie zostaną udostępnione jakimkolwiek podmiotom trzecim bez zgody.
E-maile
Twój adres e-mail trafia do naszej bazy danych, gdy nawiązujesz z nami korespondencję lub gdy zapiszesz się do naszego newslettera jedną z możliwych dróg, np. Za pośrednictwem strony internetowej fundacji lub subskrypcji w naszych kanałach mediów społecznościowych. Podstawą przetwarzania Twoich danych w celu kontaktu jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tym samym jest to Twoja zgoda na kontakt z naszej strony.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych po zakończeniu kontaktu jest usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby wewnętrzne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Masz prawo do domagania się usunięcia korespondencji, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona np. w sytuacji obrony przed potencjalnymi roszczeniami z Twojej strony.
Wpłata darowizny i 1,5% podatku na OPP
Podczas zlecenia wpłaty darowizny przetwarzamy Twoje dane w celu zarządzania wpłatami oraz wystawiania zaświadczeń do celów podatkowych. Możemy też kontaktować się z Tobą za pośrednictwem udostępnionego nam przez Ciebie adresu e-mail np. z podziękowaniami za Twoje wsparcie. Twoje dane mogą zostać wykorzystane do realizacji naszych celów statutowych m.in. do informowania o organizowanych akcjach społecznych oraz o możliwościach dalszego wsparcia – oczywiście o ile nie sprzeciwisz się takiemu przetwarzaniu.
Pliki cookies i inne technologie śledzące
Pliki cookies to niewielkie informacje tekstowe przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny lub system teleinformatyczny podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich).
Niektóre używane przez nas cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (cookies sesyjne). Inne cookies są przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają nam rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).
Nasza strona, tak jak większość stron internetowych, wykorzystuje pliki cookies. Wyświetlamy informację na temat ich stosowania przy pierwszej wizycie na naszej stronie.
Mechanizmy, które możesz spotkać na naszych stronach:
PayU
mailChimp
Google Analytics
Facebook i Pixel Facebook
Hotjar i/lub CrazyEgg
Instagram
Google Tag Manager
Zmiany w polityce prywatności
Cały pakiet powyższych informacji został zaktualizowany 1 marca 2023 r. Możliwe jest wprowadzanie małych zmian, które będą obowiązywać od daty opublikowania na stronie i które będą regulować sposób, w jaki gromadzimy i wykorzystujemy dane osobowe.